Välkommen till kursen rättskunskap
Hej
Under kursens gång har jag tänkt att lägga ut lite diskussionfrågor kring rättskunskap i den här bloggen. Jag hoppas det kan leda till lite friska kommentarer. Detta fungerar även som betygsunderlag.
mvh
Bosse A
Under kursens gång har jag tänkt att lägga ut lite diskussionfrågor kring rättskunskap i den här bloggen. Jag hoppas det kan leda till lite friska kommentarer. Detta fungerar även som betygsunderlag.
mvh
Bosse A
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar