DNA-analyser blir allt viktigare i polisens arbete. Idag finns det ett register för personer som har begått brott som gett fängelse på längre tid än två år.
För att klara av fler brott skulle man i teorin tänka sig att alla svenskar lämnar DNA. Hur ser du på ett sånt förslag?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar